sierpnia 30, 2017

Blogosfera Canpol Babies

W myśl hasła: Blogujesz? Testujesz! Postanowiłam odkryć świat BlogosferyCanpolBabies.


Canpol babies jest liderem rynku akcesoriów dla niemowląt, ich produkty zna chyba każdy rodzic. Na stronie Canpolu funkcjonuje tzw. Blogosfera Canpol - miejsce, w którym, posiadając blog, można zgłosić się do przetestowania pełnowartościowych produktów Canpol babies lub zgłosić się do organizacji konkursów na swoich blogach. W obecnej edycji do przetestowania bądź wygrania są karuzelki elektryczne "Forest Friends". Mimo, iż moje dziecko niemowlakiem już nie jest pomyślałam, że warto spróbować i być może ucieszyć kogoś z WAS taką nagrodą, trzymajcie więc kciuki aby się udało :)



Do najbliższej edycji należy zgłosić się do 31 sierpnia, więc jeżeli chcecie to zrobić to zostało niewiele czasu. Po tym terminie zostanie wybranych 10 testerek oraz 10 organizatorek konkursów.

Aby przystąpić do Blogosfery Canpol należy:
  1. zarejestrować się serwisie Canpol 
  2. dodać wpis o Blogosferze Canpol babies na swoim blogu 
  3. wypełnić formularz zgłoszeniowy w Blogosferze
Po szczegółowe zasady zapraszam tutaj.

13 komentarzy:

  1. Może się zgłoszę, ale nie dla siebie tylko koleżanki która niedawno urodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja rodzicem nie jestem więc to nie dla mnie, ale fajna sprawa ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie dla mnie, ale niezły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze rodzicem nie jestem, ale w przyszłości mam nadzieję, ze tak :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej się nie zgłoszę. Moja córka ma już 4 latka. Ale gdy była niemowlakiem wielokrotnie korzystałyśmy z różnych akcesoriów firmy. Byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tez ma 4;) Dlatego też nie zgłosiłam się do testowania, a do organizacji konkursu :)

      Usuń
  6. Nie jestem jeszcze mamą, ale dobrze wiedzieć :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobra firma. Mają naprawdę świetne produkty. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza i dodasz go do obserwowanych. Zostaw również adres swojego miejsca, z przyjemnością Cię odwiedzę.

Copyright © Femina domi , Blogger