października 20, 2019

"Piękna Pani" Lidia Miś


 

Autor: Lidia Miś
Wydawnictwo Dreams
Ilustracje: Justyna Skoczylas
Ilość stron: 88
ISBN: 978-83-66297-06-7
Format: 203x254
Data wydania: WRZESIEŃ 2019





Październik jest miesiącem modlitwy różańcowej, modlitwy szczególnie związanej z Maryją, Matką Bożą. Korzystając z tego szczególnego miesiąca chciałabym polecić Waszej uwadze pięknie wydaną przez Wydawnictwo Dreams książkę o objawieniu Maryi dwójce pastuszków, Melanii i Maksyminowi. Objawienie miało miejsce w małej alpejskiej wiosce La Salete we Francji 19 września 1846 roku. 15 - letnia Melania oraz jej kolega 11 - letni Maksymin wypasali krowy gdy nagle ujrzeli ogromną jasność, z której wyłoniła się postać płaczącej kobiety, którą nazywali później Piękną Panią...

Książka Lidii Miś koncentruje się na wydarzeniach z La Salete, opisuje ich przebieg, orędzie oraz prośbę Matki Bożej. W przystępnych słowach, malowniczo, ale prostymi słowami przekazuje czytelnikom historię objawienia, o którym ja, szczerze mówiąc, czytałam chyba po raz pierwszy. Autorka nie zasypuje młodego czytelnika trudnymi słowami, lektura jest przystosowana dla dzieci, które dodatkowo mogą sycić wzrok ładnymi ilustracjami. 

To na co muszę zwrócić Waszą uwagę to wydanie książki. Wymiary, twarda okładka, cudowny w dotyku śliski papier, estetyczne ilustracje, większe litery - to wszystko sprawia, że książka będzie wspaniałym prezentem dla młodych czytelników.

Będąc osobą wierzącą przekazuję swoją wiarę córce. Staram się, aby Bóg, Anioły, Matka Boża były dla niej postaciami bliskimi, nie wyimaginowanymi, nierealnymi bytami, do których wznosimy modły, ale bliskimi, do których można zwrócić się w trudnych sprawach. "Piękna Pani" ucieleśnia i uczłowiecza Matkę Bożą. To jest ważne, ale jest tu też ważny inny aspekt. Ta książka pokazuje także siłę oraz prawdę jaką mają w sobie dzieci.
Serdecznie polecam!

Zapraszam Was na konkurs, w którym można wygrać powyższą pozycję. Na moim facebook'u oraz jednocześnie na Instagramie trwa rozdanie. Można zgłosić się w jednym bądź w dwóch miejscach, zwiększając swoją szansę na wygraną. Serdecznie zapraszam :)



32 komentarze:

  1. Widzę, że to bardzo wartościowa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękne jak mówisz o wierze i jak chcesz przekazywać ją dziecku. :) Takie książki są bardzo wartościowe, a wcale niełatwe do dostania, bo wiele z nich oprócz ilustracji nie zawiera treści zrozumiałej dla dziecka, albo wręcz treść jest skrajnie infantylna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest prosto napisana, to taka opowieść o pewnym wydarzeniu, mojej córce się podobała :)

      Usuń
  3. Książka pełna ważnych wartości, które powinny kierować życiem człowieka- piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małemu dziecku łatwiej jest coś wpoić, ale z czasem zaczynają się schodki. Ja choć od małego uczę moje dzieci wiary to teraz gdy są nastolatkami niestety toczę boje bo ich poglądy zaczynają być inne. Pozycja fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego nie do końca chcę jej wpajać, a raczej pokazywać dlaczego ja wierzę, dlaczego to jest dla mnie ważne, ale też zaciekawić ją wiarą. Mam nadzieję, że jej ta ciekawość i wiara zostaną, ale jak będzie to się okaże :)

      Usuń
  5. Tytuł już nie dla mnie, ale warto wiedzieć o tak wartościowych pozycjach, które można polecać osobą zainteresowanym.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Warto mieć na uwadze pewne tytuły, ten idealnie nadaje się na prezent :)

      Usuń
  6. Będę pamiętała o tej książce, kiedy dzieci w mojej rodzinie będą troszkę starsze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako osoba niewierząca i planująca wychować dziecko zgodnie z moimi przekonaniami, uprzejmie podziękuję za polecenie, ale nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, że jako osoba niewierząca, nie będziesz czytała dziecku o objawieniach ;) Ale ciekawi mnie Twój stosunek do nich? Masz jakieś wyjaśnienie, czy po prostu w ogóle o tym nie myślisz?

      Usuń
  8. Hmm ciekawe, zapiszę sobie, jestem zaintrygowana objawieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ono też był ciekawe, bo wcześniej o nim nie słyszałam.

      Usuń
  9. Wzruszyłam się..... dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja dla dzieci, które dopiero wchodzą w etap poznawania świata. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla wierzących z pewnością będzie bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie była bo nie słyszałam wcześniej o nich☺️

      Usuń
  12. chętnie przeczytam i polecę mamie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś syn miał kilka podobnych pozycji, teraz już nie sięga po tematykę religijną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka bardzo lubi, a i ja z przyjemnością je podczytuję ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię tak wydane książki. Sprawiają, że ich czytanie jest przyjemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam.inspiracji na prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętej - ta propozycja będzie chyba dość ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Witaj na moim blogu. Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza i dodasz go do obserwowanych. Zostaw również adres swojego miejsca, z przyjemnością Cię odwiedzę.

Copyright © Femina domi , Blogger